پرداخت یک میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۱۹۲۰
پرداخت یک میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش‌ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 105 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفاه مددجویان بهره‌مندی آن‌ها از بیمه اجتماعی است، گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری 825 خانوار مددجوی این نهاد بااعتبار بیش از یک میلیارد و 105 میلیون تومان از بیمه‌های تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی باهدف تأمین آتیه زندگی‌ آن‌ها برمی‌دارد، که این مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.

مبشری با اشاره به اینکه از مجموع خانوارهای مشمول بیمه اجتماعی تحت حمایت این نهاد، 532 خانوار زنان سرپرست هستند، تصریح کرد: مابقی مشمولان، مددجویان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس ،امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است گفت: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز