نصب دو دستگاه ترانسفورماتور تبدیل هفت مگاواتی برق در دارشاهی دنا

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۷۲۰۲
نصب دو دستگاه ترانسفورماتور تبدیل هفت مگاواتی برق در دارشاهی دنا
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب و احداث دو دستگاه ترانسفورماتور تبدیل هفت مگاواتی برق با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در روستای دارشاهی دنا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جمال معتمدی زاده گفت: دو دستگاه ترانسفورماتور تبدیل بهمراه دو دستگاه ترانسفورماتور حفاظتی، یک دستگاه تابلو فشار متوسط 33 کیلوولت  و دو دستگاه تابلو فشار متوسط 20 کیلوولت براساس استاندارهای اجرایی با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در محدوده روستای دارشاهی از توابع شهرستان دنا نصب و احداث شده است.

وی تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، تبدیل شبکه برق ۳۳ هزار ولت به ۲۰ هزار ولت و ارتقای رضایتمندی بیش از پنج هزارمشترک، دهها مزرعه پرورش ماهی و پمپاژهای حاشیه رودخانه بشار یاسوج در بخش چیتاب بویراحمد و بخش مرکزی شهرستان دنا را از مزایای اجرای این پروژه مهم و حیاتی در حوزه توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویرحمد با تشکر از همراهی برخی از مالکان اراضی موردنیاز برای اجرای این پروژه برق در روستای دارشاهی، از تلاش بخش خصوصی و پیمانکار این پروژه نیز تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز