جزئیات خودسوزی فرزند شهید در یاسوج تشریح شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۹۱۵۱
جزئیات خودسوزی فرزند شهید در یاسوج تشریح شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد جزئیات خودسوزی یک فرزند شهید جلوی ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان را تشریح کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید منصور موسوی عصر روز سه شنبه در این خصوص گفت: صبح امروز (سه شنبه) فرزند یکی از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری مراجعه کرد که مسئولان استانداری طی نامه ای، وی را به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارجاع دادند.

وی افزود: این جوان، پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مرحله اول مشکلات وی در حوزه معاونت تعاون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی ادامه داد: او برای بار اول با حضور در پشت بام ساختمان بنیاد شهید تهدیدبه خودکشی کرد که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد و مشاوره های لازم  از بروز آسیب‌  جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه با حضور این جوان و اعضای کمیته موارد خاص (کمیته بحران )صورتجلسه ای به منظور حل مشکلات وی تدوین شد و  ادامه داد: این فرزند شهید پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  با هدایت حراست بنیاد به بیرون بدرقه شد.

موسوی افزود: فرزند شهید بعد از چند دقیقه مجدد در بیرون از فضای بنیاد شهید و جلوی درب اصلی بنیاد شهید اقدام به خودسوزی کرد که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: وی به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامت وی باشیم.

در پی بروز این حادثه به منظور پیگیری سریع این موضوع نماینده ویژه  دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.

 

نظر شما
پرونده ویژه