قاچاق ۱۸۷ کیلوگرم تریاک در یاسوج

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۹۳۴۱
قاچاق ۱۸۷ کیلوگرم تریاک در یاسوج
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور ًیاسوج اصفهانً خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ً یاسوج به اصفهان ً ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

مصطفایی بیان داشت: راننده خودرو با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۸۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما