ساخت ۸ هزار چشمه بهداشتی در مدارس کشور/تاکید امام جمعه یاسوج بر موضوع رتبه بندی معلمان

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۴:۴۷
کد خبر: ۱۲۴۹۸۷۹
ساخت ۸ هزار چشمه بهداشتی در مدارس کشور/تاکید امام جمعه یاسوج بر موضوع رتبه بندی معلمان
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال ردیف ویژه ای برای بازسازی فضاهای آموزشی مشخص شده و در این راستا هشت هزار چشمه بهداشتی در مدارس کشور ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا کاظمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار داشت: پس از سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد این وزارتخانه به عنوان اولین دستگاهی است که وارد عمل شده و به همراه تیم کاملی به استان سفر کرده ایم.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهدافم  پیگیری مصوبات و دستورات رئیس جمهوری و هیات دولت در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

کاظمی تصریح کرد: مدارس سنگی جمع آوری و مدارس مقاوم و نو جایگزین آن ها می شود و مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر نیز کامل جمع آوری خواهند شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: حرکت های جهادی توسط وزارت آموزش و پرورش در خصوص زلزله سی سخت انجام شد و ۲۶ مدرسه تعمیر و  چهار مدرسه مقاوم سازی شد و ۲ مدرسه بزرگ هم امروز افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا خسارات زیادی را به وزارت آموزش و پرورش وارد کرده ، ادامه داد: مقدمات بازگشایی مدارس در کشور آغاز شده و به زودی تمامی مدارس بازگشایی می شوند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این دیدار با تاکید بر ارتقای جایگاه معلمان در جامعه نیز گفت: امید است به بحث رتبه بندی معلمان در کشور توجه ویژه ای شود. 

آیت الله سید نصیر حسینی همچنین به وضعیت نامطلوب فضاهای آموزشی در برخی نقاط استان اشاره کرده و اظهار داشت: وضعیت مدارس مناطق محروم این استان از جمله لوداب، مناسب نیست.

وی ابراز داشت: برخی از این مدارس سرویس بهداشتی مناسب وکافی ندارند و این امر شایسته دانش اموزان استان نیست .

حسینی ادامه داد: نیاز است بر روی دانشگاه فرهنگیان نظارت ویژه تری شود و کسانی که وارد این دانشگاه می شوند صلاحیت مورد نظر را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز