آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲۹ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۰۱۵۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲۹ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 973 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 237 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 129 مبتلای قطعی و 23 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 75 هزار و 748 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 616 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 35 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و از 352 نمونه رپید تست 15 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته از مجموع نمونه های گرفته شده شهرستانی؛ چرام (71)درصد مثبت، دنا (55) درصد ، کهگیلویه(40) درصد و بویراحمد(37)درصد بیشتر تعداد موارد مثبت را داشته اند.

یزدان پناه ابراز داشت: مردم شریف استان توجه داشته باشند که نکات پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست و حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز