نبود اعتبارات فصل ۵ در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد/جهانبخش خواستار حمایت بیشتر در جذب اعتبارات برای توسعه و ارتقای ورزش استان در کشور شد

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۰۲۷۹
نبود اعتبارات فصل ۵ در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد/جهانبخش خواستار حمایت بیشتر در جذب اعتبارات برای توسعه و ارتقای ورزش استان در کشور شد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار شهرستان لنده از نبود اعتبارات فصل 5 در ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خواستار حمایت بیشتر در جذب اعتبارات برای توسعه و ارتقای ورزش استان در کشور شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهروز جهانبخش از توسعه و رشد فعالیت های هیات های ورزشی در شهرستان لنده ابراز خرسندی کرد و بیان داشت : سرانه فضای ورزشی این شهرستان یک متر و ۵۸ صدم متر مربع است که در مقایسه با کشور از رشد خوبی برخورد است .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از حمایت بنیاد علوی و پیگیرهای موحد نماینده نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در افتتاح پروژه های ورزشی این شهرستان تقدیر و از حمایت مالی و معنوی دستگاه ورزش از هیات های ورزشی شهرستان ها خبر داد .
 
وی افزود :12 منبع درآمدزایی برای هیات های استانی وشهرستانی پیش بینی شده است و ادارات کل ورزش و جوانان استان یکی از این 12منبع است ،روسای هیات ها باید در جذب حامی مالی تلاش کنند.
 
جهانبخش از کمبود اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا خبر و ادامه داد:قبل از شیوع این بیماری ،مبلغی حدود 800 تا 900 میلیون تومان از درآمد برگشتی اماکن به ورزش و جوانان اختصاص داده می شد که فعلا از این رقم محروم هستیم .

فرماندار شهرستان لنده برتسریع اتمام پروژه های عمرانی این شهرستان و افتتاح پروژه های در دست اجرا در این شهرستان تاکید کرد .

تورج رزمجو ،فرماندار شهرستان لنده ،خواستار اتمام پروژه چمن مصنوعی روستای آل طیب شد و نبود اعتبار را دلیل تاخیر در اتمام و افتتاح این پروژه عنوان کرد.
 
فرماندار شهرستان لنده از نبود تجهیزات ورزشی در هیات های ورزشی شهرستان ابراز گلایه کرد و خواستار تسریع در روند انتخاب رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد و تصریح کرد:24هزار نفر در شهرستان لنده زندگی می کنند.
 
فضیلت رئیس هیئت همگانی شهرستان لنده از برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی در این شهرستان در مناسبت های مختلف خبر و خواستار حمایت اداره کل در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در این شهرستان شد.
 
رئیس هیئت همگانی شهرستان لنده از برگزاری ۱۱ برنامه در این شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر و از نبود امکانات و اتاق و مکان هیات در این شهرستان ابراز گلایه کرد.
 

گفتنی است؛جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ،دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره‌کل و فرجی ناظر دفتر فنی و مهندسی اداره کل با رزمجو فرماندار شهرستان لنده دیدار و گفتگو کردند.IMG_۲۰۲۱۱۰۲۲_۱۱۲۹۰۰


 

 

نظر شما