آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۱۲۱۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲ آبان ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد نبوده و شمار قربانیان این بیماری در استان همچنان 979 نفر است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 233 بیمار در بیمارستان‌های معین استان بستری هستند که از این تعداد  110 نفر مبتلای قطعی و 17 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 76 هزار و 167 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 326 نمونه PCRدریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت  حدود 45 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بوده است.
 
یزدان پناه با بیان اینکه به لحاظ رنگ بندی کرونایی وضعیت شهرستان‌های کهگیلویه و چرام همچنان قرمز است، اضافه کرد: وضعیت شهرستان‌های بویراحمد و گچساران نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان رزد است.

وی از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کسانیکه تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز