در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی و شهردار یاسوج مطرح شد:

معضل اصلی شهر یاسوج حاشیه نشینی است/شوراها باید در میان مردم باشد و مشکلات را با عدالت و رعایت قانون برطرف کنند

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۳۰۱۱
معضل اصلی شهر یاسوج حاشیه نشینی است/شوراها باید در میان مردم باشد و مشکلات را با عدالت و رعایت قانون برطرف کنند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاشیه نشینی معضل اصلی یاسوج و دلیل اصلی آن ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی ملک حسینی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی و شهردار یاسوج اظهار داشت: شهر یاسوج از لحاظ فضای سبز و زیر ساخت‌های شهری شرایط مناسبی ندارد که این موضع مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

وی افزود: اعضای شورا و شهرداری از نگاه جزیره‌ای ، قومی و قبیله‌ای خوداری کنند و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار ببرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری املاکی دارد که کسی از آن اطلاع ندارد و شورا موظف و مکلف است که بر کار شهرداری نظارت کنند و خطاها را ببینید و برای رفع آن‌ها تلاش کند.

ملک حسینی عنوان کرد: دستگاه قضایی پشتیبان صد درصدی شورا و شهرداری است، اما این حمایت‌ها قبل از شروع تخلفی است که می‌خواهد انجام شود.

وی با تاکید براینکه احیای حقوق عامه مردم از جمله وظایف و رسالت های ما است ابراز داشت: اگر در جایی حقوق مردم خدشه دار شود هر مسئولی در هر جایگاهی که باشد با او برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این نشست با اشاره به اینکه در ادوار قبل به دلیل اختلاف در شوراها، تغییراتی در ساخت شهر یاسوج انجام شده است گفت: شوراها باید در میان مردم باشد و مشکلات آن‌ها را ببینند و مشکلات را با عدالت و رعایت قانون برطرف کنند.

مجید احمدی افزود:وضعیت فعلی شهر یاسوج در شان مردم این شهر نیست و شورا و شهردار باید تمام تلاش خود را بری رفع مشکلات این شهر بکار گیرند.

رییس شورای شهر یاسوج هم در خصوص میدان میوه و تره بار در این شهر افزود: در دوره چهارم شورا میدان میوه و تره بار راه اندازی و مقرر شد تعزیرات حکومتی و اداره صمت میوه فروشان سطح شهر را مکلف کند که از میدان میوه و تره بار خرید کنند، ولی این موضوع محقق نشد و سرمایه گذار انصراف داد.

هدایت اکبری در خصوص دکه‌های سطح شهر نیز گفت: از سال ۹۲ راه اندازی هر گونه دکه ممنوع شد و اگه دکه‌ای راه اندازی شده غیر قانونی است و باید جمع آوری شود.

وی ادامه داد: در خصوص ساخت ساز غیر مجاز شهرداری کوتاهی کرده که باید بررسی شود.

 

نظر شما