مدیران خیر مدارس همدل تجلیل شدند/ اقدام ارزشمند فرهنگیان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۳۰۶۵
مدیران خیر مدارس همدل تجلیل شدند/ اقدام ارزشمند فرهنگیان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک یاسوج طی مراسمی از مدیران ۱۰ مدرسه به جهت خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصیب حیدری در این مراسم گفت: این مدارس تعداد ۹۷ نفر از دانش‌آموزان را به صورت رایگان خدمات‌رسانی کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از نیت خیرخواهانه و روحیه انفاق، احسان و نیکوکاری که در بین مدیران وجود دارد، افزود: زمینه‌ای فراهم شود که همه مدارس غیرانتفاعی و غیر دولتی با الگوگیری از مدارس همدل نسبت به این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: با گسترش فرهنگ احسان و انفاق و دست‌گیری از نیازمندان مخصوصا دانش‌آموزان نیازمند ضمن تقویت بنیه علمی و تحصیلی و فرهنگی دانش‌آموزان می‌توان از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

این مسئول ضمن تاکید بر مشارکت و همکاری همه افراد جامعه در نهادینه کردن فرهنگ انفاق گفت: معلمان خیر و نیکوکار با روحیه جهادی و پشتکاری که دارند می‌توانند این روحیه از خودگذشتگی و ایثار را در بین دانش‌آموزان نهادینه و با عمل کردن به امورات خیر الگوی خوب و موثر برای نسل آینده که تکاملی جامعه در دست آنان است باشند.

حیدری بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۵۴۰ دانش آموز و ۹۸ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج است که از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان هزینه دانش‌آموزی واریز شد.

وی بیان کرد: مدیرانی که در طرح مدارس همدل با این نهاد همکاری می‌کنند با تلاش خود اقلامی از جمله تبلت، لوازم التحریر و پوشاک به دانش‌آموزان اهدا کردند.IMG-20211028-WA0034IMG-20211028-WA0038IMG-20211028-WA0032IMG-20211028-WA0033IMG-20211028-WA0030

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز