افتخاری دیگر برای کهگیلویه/آکادمی هندبال فرازبام خائیز مجوز کشوری گرفت

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۰۴۰۷
افتخاری دیگر برای کهگیلویه/آکادمی هندبال فرازبام خائیز مجوز کشوری گرفت
باشگاه معتبر فرازبام خائیز دهدشت به همراه دو باشگاه هندبال دیگر مجوز آکادمی هندبال را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال با اعلام این خبر گفت: از ۳۰ درخواست کسب مجوز آکادمی از سراسرکشور و با بررسی‌های به عمل آمده از زیرساخت‌های تدوین شده در آیین نامه مصوب سال ۱۳۹۹، با صدور مجوز آکادمی هندبال به باشگاه‌های فرهنگی – ورزشی سنگ آهن بافق، زغال سنگ طبس و فرازبام خائیز دهدشت موافقت شد.

علی اکبر خوشنویس زارچ با اعلام اینکه تعداد مجوزهای آکادمی هندبال در ایران با این سه مجوز به شش مجوز رسید، اضافه کرد: پیش از این باشگاه‌های اصیل‌سازه لرستان، بوشهر پارس و پیشگامان اصفهان موفق به اخذ این مجوز از سوی فدراسیون هندبال شده بودند.

وی اضافه کرد: تمام شرایط آکادمی‌ها با خط مش کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال انجام می‌شود. اهتمام‌بخشی به رده‌های پایه و آموزش صحیح و حرفه‌ای هندبال با در نظر گرفتن اخلاق و منش ورزش در بین هندبال آموزان از الزامات آکادمی‌هاست. در این آکادمی‌ها استعدادهای برتر و بازیکنان نخبه در سنین پایین از سراسرکشور جذب و شرایط رشد و یادگیری هندبال حرفه ای برای آنها فراهم خواهد شد.

خوشنویس با بیان اینکه برای اولین بار جشنواره هندبال رده سنی زیر ۱۲ سال در تقویم کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با همکاری کمیته استعدادیابی لحاظ شده است، افزود: براین اساس جشنواره یا مسابقات هندبال طبق سن هدف برای بازیکنان آکادمی‌ها در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با ورود باشگاه‌های معتبر برای کسب مجوز آکادمی هندبال، اهداف و سیاست‌های کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال بیش از پیش تحقق پیدا می‌کند، افزود: کشف استعدادهای برتر هندبال از تمام نقاط کشور و پرورش آنها از سنین پایین با آموزش‌های یکسان طبق سن هدف، چشم‌انداز کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز