تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۳۵۴۸
تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد
دبیر هیات تیراندازی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم تیرانداز استان مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کرامت عالی منش ، با بیان این خبر اظهار داشت :مرحله چهارم مسابقات آزاد تیراندازی اهداف پروازی کشور در رشته تراپ با حضور بیش از 80 ورزشکار ، روز جمعه 28 آبان‌ماه دررده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها که به منظور حضور حداکثری، شناسایی استعدادها و برترین‌های کشور و ایجاد فرصت برای علاقه‌مندان به رشته تیراندازی برگزار شد.
 
دبیر هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم امیر محمدیان تیرانداز کهگیلویه وبویراحمدی در این رقابت ها خبر و تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان ،مسعود عزیزیان از تهران، شاهو امامی راد از کردستان و علیرضا عسکری از تهران و همچنین در بخش جوانان و نوجوانان حسین دهقان از فارس، امیرحسین قاضی‌نور از اصفهان و امیر محمدیان از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
 
مسابقات مرحله چهارم اسکیت 10 ای 12 آذر، مرحله پنجم تراپ و اسکیت 7 الی 10 دی، مرحله ششم تراپ 13 الی 15 بهمن‌ماه و مرحله ششم اسکیت 20 الی 22 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می شود.

 

نظر شما