برگزاری اردوی تمرینی تیم های منتخب کاراته استان در دهدشت

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۳۵۷۰
برگزاری اردوی تمرینی تیم های منتخب کاراته استان در دهدشت
رئیس هیات کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی تمرینی تیم های منتخب استان در شهر دهدشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد:رحیم محمود زاده،با بیان این خبر اظهار داشت:اردوی تیم های منتخب استعدادهای برتر در رده های سنی ،نوجوانان و جوانان کاراته استان با حضور۲۵ کاراته کا از شهرستانهای مختلف استان در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی شهرستان کهگیلویه درخانه کاراته دهدشت برگزار و کاراته کاها زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.
 
رئیس هیات کاراته استان هدف از برگزاری این اردو را ، آمادگی و شرکت در مسابقات استعدادهای برتر و رقابتهای انتخابی تیم های ملی پایه که اسفندماه برگزار میشود عنوان و افزود :این اردوها به میزبانی شهرستانهای که دارای بازیکن در ترکیب تیم منتخب کاراته استان دارند برگزار می شود.
 
وی ادامه داد:با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده هیات کاراته استان و کادر فنی ، تا قبل از مسابقات کشوری کمپ های تمرینی مشترک با استان های صاحب نام کاراته به میزبانی استان پیش بینی شده است تا کاراته کاها بتوانند با آمادگی بالا در مسابقات پیش رو شرکت کنند.
 
محمود زاده ،رئیس هیات کاراته استان در پایان از جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ،روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات کاراته استان و شهرستانها در برگزاری اردوی تیمهای منتخب کاراته استان تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز