در هفته بسیج:

۳۰۰ گروه جهادی برای خدمات رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۳۵۸۴
۳۰۰ گروه جهادی برای خدمات رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۳۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم برای خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار حمید خرم دل در حاشیه اعزام این گروه‌های جهادی گفت: همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیجیانی که در قالب گروه‌های جهادی ساماندهی و سازماندهی شده بودند امروز به مناطق محروم استان برای خدمت رسانی اعزام شدند.

سردار خرم دل با اشاره به روز شمارهفته بسیج مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری افزود: در نخستین روز از این هفته به نام اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است و به همین علت یکی از اهداف این گروه‌ها فعالیت در این بخش است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این استان صد‌ها گروه جهادی وجود دارد، اضافه کرد: این گروه‌ها در سطح کشور و استان حضور موثری داشته اند که نمونه بارز آن خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت بود که در این خدمت رسانی به خوبی درخشیدند.

سردارخرم دل عمده فعالیت این گروه‌های جهادی را در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی، علمی و آموزشی، کمک‌های مومنانه اعلام کرد و ادامه داد: مهمترین کار‌های این گروه‌های جهادی خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم استان است.

 

نظر شما