طرح" ایران یار " به مناسبت هفته بسیج در یاسوج اجرا شد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۲۶۴۱۸۱
طرح ایران یار  به مناسبت هفته بسیج در یاسوج اجرا شد
طرح ایران یار (بازدید دانش آموزان از کارخانجات و واحد های تولیدی استان) به مناسبت هفته بسیج توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای کارگری سپاه ناحیه یاسوج برگزار و دانش آموزان از روند تولید کارخانجات بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این طرح امروز باحضورسرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح، سروان پاسدار هادی طاهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کارگری شهرستان بویراحمد و سروان باقری معاون علمی و پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج برگزار شد و دانش آموزان از نزدیک با روند تولید در شرکت آرایشی بهداشتی سینره یاسوج آشنا شدند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح در حاشیه این بازدید گفت؛ گفت: در این طرح در نظر داریم نسل چهارم انقلاب را با کالا‌های تولیدی در داخل استان آشنا کنیم؛ چرا که معتقدیم ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بایستی از پایه شروع شود.

سرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه افزود؛ یکی از اهداف ما در این طرح بازدید دانش‌آموزان از کارخانجات و واحد‌های تولیدی است و امیدواریم در گام‌های بعدی این بازدید‌ها برای سایر اقشار نیز در نظر گرفته شود.

وی گفت؛ اجرای طرح ایران یار با هدف معرفی کالای ایرانی وحمایت از تولید داخلی انجام  می شود.IMG_۲۰۲۱۱۱۲۱_۱۶۱۰۱۰IMG_۲۰۲۱۱۱۲۱_۱۶۱۰۰۰IMG_۲۰۲۱۱۱۲۱_۱۶۰۹۵۱IMG_۲۰۲۱۱۱۲۱_۱۶۰۹۴۱

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز