دعوت از بانوی نوجوان استان به اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۷:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۸۲۳۹
دعوت از بانوی نوجوان استان به اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور
نایب رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بانوی نوجوان استان به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پریسا تیموری فر، با بیان این خبر گفت : دهمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان کشور به میزبانی استان یزد در شهر بافق برگزار می شود.

تیموری فر، نایب رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود :این اردو از ۱۵ تا ۱۹ آذر ماه به میزبانی استان یزد در شهر بافق برگزار می‌شود.
 
وی از دعوت مریم حسینی بانوی هندبالیست گچسارانی به این اردو خبر داد و تصریح کرد :دعوت شدگان به این اردو باید روز دوشنبه پانزدهم آذرماه خود را به سرپرست کلاس به آدرس بافق ،جنب شهرک مسکونی آهن شهر، هتل نیکان معرفی کنند.
 
تیموری فر ،نایب رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد ضمن آرزوی موفقیت برای این بانوی هندبالیست استان بیان داشت :در این اردو ۲۳ بازیکن از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.
 
وی از اعزام صونا بیداد و بهاره ایزدگشب دو بانوی هندبالیست استان بهمراه تیم ملی جهت شرکت در رقابت های زنان جهان به میزبانی کشور اسپانیا خبر و تصریح کرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود. در این مسابقات ۳۲ تیم حضور دارند که در هشت گروه با هم رقابت خواهند کرد. تیم ملی هندبال زنان ایران در گروه C این مسابقات با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است. ایران، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، چین و کره جنوبی سهمیه آسیا در این مسابقات هستند.
 
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز