آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۸۶۸۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 1021 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 66 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 82 هزار و 698 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 630 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد،حدود 20 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.

وی افزود: متاسفانه در طی ٢٠ روز گذشته ،١٢ بیمار کرونایی در استان فوت نموده اند که ١١ بیمار سن بیشتر از ٦٥ سال داشته اند و فقط یک مورد سن ٥١ سال داشته است و ١٠ بیمار بیماری زمینه ای داشته اند . لذا لازم است همه افراد بالای  ٦٠ سال که دارای بیماری زمینه ای می باشند و یا فاقد بیماری رمینه ای می باشند دوز واکسن یادآور را تزریق نمایند تا شاهد کاهش مرگ و میر در سنین بالاتر از ٦٠ سال باشیم .

یزدان پناه از مردم خواست که هرگونه علائم سرماخوردگی، تب، آبریزش بینی ،بدن درد و سایر نشانه های غیر معمول بیماری ها  را جدی بگیرند و سریعاً به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی تحت پوشش خود برای شناسایی و شروع درمان زود هنگام بیماری مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز