تزریق۹۲۹ هزار دُز واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۶:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۹۲۵۴
تزریق۹۲۹ هزار دُز واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۰۸ دُز واکسن تحویل کهگیلویه و بویراحمد شده که از این تعداد ۹۲۹ هزار دُز واکسن به گروههای هدف تزریق شده است.

غبه گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد مهدی باشنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد  ۵۰۲ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۴۱۹ هزار ۶۴۹ نفر دُز دوم و ۷۳۱ نفر هم دُز یادآور  را دریافت کرده اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۹ نفر دُز اول، ۲ هزار و ۲۵۴ نفر دُز دوم، ۳۹۲ نفر دُز سوم را تزریق کردند که در مجموع سه هزار و ۶۰۹ دُز واکسن طی ۲۴ ساعت تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع واکسن های تحویلی به کهگیلویه و بویراحمد تاکنون  ۸۱.۵ درصد به گروههای هدف تزریق شده است.

بانشی عنوان کرد: استقبال خوب دانش آموزان برای تزریق واکسن موجب شد کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان را در کشور کسب کند.

وی ابراز داشت: موجودی واکسن بدون پرت در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۶ هزار  ۴۱ دُز است و هیچ‌گونه کمبود واکسن در استان وجود ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: افرادی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند هر چه  سریعتر نسبت به واکسینه کردن خود در نزدیک ترین مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

وی گفت: کرونا همچنان در کمین است، از همه مردم تقاضا می شود از دور همی ها و مهمانی پرهیز کنند و در صورتی که در مکان عمومی لازم حضور داشته باشند دستورالعمل های مختلف بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز