به زودی میدان میوه و تره بار شهر یاسوج به بهره برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶۲
به زودی میدان میوه و تره بار شهر یاسوج به بهره برداری می‌رسد
شهرداری یاسوج با بیان اینکه فضای فیزیکی لازم برای استقرار صنف میوه فروشان در میدان تره بار آماده شده است گفت: امتیازات آب و برق و گاز اختصاص پیدا کرده و اقدامات لازم برای بازسازی غرفه‌ها و پاکسازی و ترمیم آسفالت محوطه انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نستهن مقدم افزود: بر اساس توافقنامه بین سرمایه گذار و اتحادیه صنف میوه فروشان، ۵۰ درصد از غرفه‌های این میدان تره بار به میوه فروشان باتجربه و باسابقه شهر یاسوج که از طرف اتحادیه معرفی می‌شوند واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذار با بیان اینکه تعداد ۱۴ غرفه آماده بهره برداری برای توزیع عمده میوه به بازار است گفت:، فراخوان واگذاری نیز در سطح شهر برای اصناف و کشاورزان انجام شده است.

امیری افزود: با هدف نظارت مستمر بازرسان بر بازار و جلوگیری از تخلفات و همچنین نظارت بر قیمت‌ها و نحوه فروش میوه در میدان میوه و تره بار یاسوج غرفه‌ای هم برای استقرار نمایندگان دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی و اداره صمت و اتاق اصناف در نظر گرفته شده است.

فرماندار بویراحمد هم با اشاره به اینکه راه اندازی میدان میوه و تره بار از ضروریات مرکز استان است گفت: این طرح مورد حمایت کامل مسئولان استانی و شهرستانی است و با کسانی که در این مسیر خللی ایجاد کنند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز