آخرین وضعیت سانحه دیدگان تصادف اتوبوس دهدشت به تهران

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۱۱۹۳
آخرین وضعیت سانحه دیدگان تصادف اتوبوس دهدشت به تهران
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پیگیری های لازم از سوی این معاونت با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای دریافت آخرین وضعیت مصدومین تصادف اتوبوس امروز محور دهدشت به تهران انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا ملک پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۹نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه جان باختند و تعداد ۱۶نفر دچار مصدومیت شده، که از این تعداد ۶نفر دربخش مراقبت های ویژه  (ICU ) تحت درمان و مراقبت هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین درخصوص جابجایی وانتقال مصدومین این حادثه، ابراز داشت: در صورت دارا بودن شرایط لازم برای انتقال اعلام آمادگی نموده ایم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز پیش تر گفته بود  که دستگاه های مرتبط با انجام اقدامات کارشناسی، علت وقوع این سانحه تاسف‌ بار را به دقت بررسی و پیگیری قانونی لازم را برای احقاق حقوق مصدومین و خانواده های داغدار جانباختگان به‌ عمل آورند.

سید علی احمدزاده نسبت به انتقال جانباختگان و پیگیری درمان مصدومین این حادثه تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان برای کاهش آلام و دردهای خانواده‌های داغدار اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد امروز(سه شنبه )، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که  این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی،خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر  و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم  نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

 سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.

ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز