تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان بویراحمد

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۲۶۷۳
تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان بویراحمد
فرماندار شهرستان بویراحمد اعتبارات ابلاغی مصوب در کمیته برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۰ برای شهرستان بویراحمد را مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مجید احمدی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی مصوب در کمیته برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۰ مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است، گفت: از این مبلغ ۳۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ۱۴۷ میلیارد ریال دو سوم نفت، مبلغ ۶۴۱ میلیارد ریال از محل متوازن، ۱۵۱ میلیارد ریال، ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده اختصاص به ورزش، ۷۳ میلیارد ریال برای آب روستایی، ۱۳۰ میلیارد ریال برای راه روستایی و۷۲ میلیارد ریال برای آب عشایری اختصاص داده شده است.

احمدی با بیان اینکه تاکنون ۴۵۶ میلیارد ریال از کل اعتبارات به شهرستان تخصیص یافته است، افزود: اعتبارات محرومیت‌زدایی حق شهرستان بویراحمد است، چون بسیاری از مناطق مرکز استان از خدمات اولیه محروم هستند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۱۳ میلیارد ریال اعتبارات محرومیت‌زدایی، در بخش آموزش ۳۱۴ میلیارد ریال، در بخش بهداشت و درمان ۱۶۱ میلیارد ریال، در بخش آب ۲۸۰ میلیارد ریال در بخش راه ۲۴۸ میلیارد ریال و در بخش آبخیزداری ۱۰ میلیارد ریال، توزیع اعتبار شده است.

فرماندار بویراحمد گفت: وضعیت آب و جاده دسترسی به عنوان دو اولویت مهم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد مورد توجه قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز