آغاز رقابتهای گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور در یاسوج

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۰۱۷۴
آغاز رقابتهای گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور در یاسوج
با شرکت 4 تیم ،رقابتهای گروه سوم بسکتبال دسته یکم باشگاههای کشور در یاسوج آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رقابتهای گروه سوم مسابقات بسکتبال دسته یکم باشگاههای کشور در یاسوج آغاز شد.

این مسابقات با شرکت تیم های فرخ دانا شهرکرد ،نفت امیدیه ،خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال بویراحمد در محل سالن پوریای ولی اموزش و پرورش استان آغاز شده و تیم ها بصورت دوره ای و بمدت چهار روز با هم رقابت می کنند .
 
در اولین روز این رقابتها دیروز چهارشنبه 8 دیماه 1400 ،دو بازی در سالن پوریای ولی برگزار شد و تیم های فرخ دانا شهرکرد و خانه بسکتبال کاشان برابر حریفان خود تیم های نفت امیدیه و خانه بسکتبال بویراحمد صاحب برتری شدند.
 
در اولین دیدار برگزار شده ،دو تیم فرخ دانا شهرکرد و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهرکرد با نتیجه 59بر 51 برابر حریف خوزستانی نفت امیدیه صاحب برتری شد.
 
در دومین بازی دو تیم خانه بسکتبال بویراحمد و خانه بسکتبال کاشان با هم دیدار کردند که در پایان حریف کاشانی با نتیجه 59بر 56 برابر خانه بسکتبال بویراحمد صاحب برتری شد.
 
امروز پنج شنبه 9دیماه 1400 و از ساعت 15 دو تیم فرخ دانا شهرکرد با خانه بسکتبال کاشان و از ساعت 17 تیم های خانه بسکتبال بویراحمد و نفت امیدیه با هم دیدار می کنند و طبق هماهنگی انجام شده و حمایت های مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و معاونت سیمای مرکز استان این بازی بصورت مستقیم از سیمای مرکز دنا پخش مستقیم می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز