توصیه‌های استاندار به فرماندار جدید بویراحمد/ حق جانبداری از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارید

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۴۹۵۴
توصیه‌های استاندار به فرماندار جدید بویراحمد/ حق جانبداری از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرماندار جدید وابسته به هیچ گروه سیاسی نیست و موظف است به طور یکسان به همه خدمت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی احمدزاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری بویراحمد با بیان اینکه خوشحالم در این مقطع حساس خدمت‌گذار مردم هستم، گفت:حکومت اسلامی ایران بر دو محور مردم و مشروعیت‌ استوار شده که مشروعیت آن از سوی دین مبین اسلام است و مسئولان اجرایی در این حکومت با رای مردم انتخاب شده که بیانگر مقبولیت مردمی آن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعد از انتخاب رئیس جمهور اولین مطالبه مردم اجرای خواسته‌های آنها است که افرادی انتخاب شوند که همراه دولت باشند.

وی تغییر در دولت‌ها را یک امر رایج و طبیعی دانست و گفت: تغییرات به معنای عدم شایستگی خدمت مدیران گذشته نیست.

احمدزاده به وعده‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: برقراری عدالت، ایجاد تحول، خدمت صادقانه و جهادی، تغییر در وضعیت زندگی مردم، عدم نگاه به بیرون از کشور و روی پای خود ایستادن از جمله وعده‌های دولت ایت‌الله دکتر رئیسی است بنابراین برای تحقق این وعده‌ها  کار باید به افرادی که به آنها معتقد هستند واگذار شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: فرماندار جدید در سپاه و بسیج خدمت کرده و سابقه کار جهادی را در کارنامه دارد، وی توانایی انجام کارهای اجرایی و عمرانی را باتوجه به تجربه و سابقه کاری دارد، مهدوی از نیروهای ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و می‌تواند ما را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری کند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با استفاده از تجربه و سابقه فرماندار جدید که در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بوده می‌توانیم پروژه‌های کلیدی، بزرگ و اثرگذاری را در بویراحمد اجرا کنیم، افزود: سد تنگ سرخ، تغییر در رودخانه بشار، اصلاح مبلمان شهری، احداث پالایشگاه گازی مختار و سد سقاوه از جمله پروژه ‌های بزرگی است که می‌توان با استفاده از توانمندی فرماندار جدید به سرانجام برسانیم.

احمدزاده با بیان اینکه گزینه‌های زیادی برای فرمانداری بویراحمد به من معرفی شد اما همه ویژگی‌های مدنظرم را آقای مهدوی مطلق داشت، خطاب به فرماندار جدید گفت: شما فرماندار هیچ شخص، جناح، گروه، جریان سیاسی و قوم و طایفه نیستید بلکه نیروی خدمت‌گذار همراه دولت هستید که باید به طور یکسان به همه خدمت کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرماندار جدید  موظف است در خدمت‌رسانی همه را یکسان ببیند، شبانه‌روزی پای کار مردم باشد و به آنها خدمت کند.

احمدزاده با بیان اینکه فرماندار جدید منت‌دار هیچ فردی نیست و  برای خدمت به یک طایفه انتخاب نشده است ، گفت: بدانید عمل شما وقتی جهادی، صادقانه و در راه خدا خواهد بود که برای همه باشد با نماینده مردم در مجلس تعامل داشته باشید اما این تعامل به معنای وابستگی نباشد.

استاندار بیان کرد: فرماندار جدید حق جانبداری از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارد البته برای پیشرفت شهرستان از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی کمک بگیرد.

وی در پایان هم خطاب به گروه‌ها و جریانات سیاسی شهرستان بویراحمد گفت: از شما می‌خواهم فرماندار جدید که فرزند همین خطه و از مناطق محروم است را حمایت و یاری کنید.IMG-20220111-WA0054IMG-20220111-WA0056IMG-20220111-WA0055

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز