اختصاص ۳۵ میلیارد ریال به توسعه زیرساختهای کوه‌ گل سی سخت

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۵۶۷۱
اختصاص ۳۵ میلیارد ریال به توسعه زیرساختهای کوه‌ گل سی سخت
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کوه‌ گل در شهر گردشگر پذیر سی‌سخت ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سعید طالبی پور، در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت، اظهار داشت: این میزان اعتبار برای تعریض و ساماندهی جاده ارتباطی منطقه گردشگری کوه‌گل این شهر توریستی هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری با شعار دادن محقق نمی‌شود، بیان کرد: تحقق ظرفیت‌ها توسعه گردشگری در استان نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری  مناسب همه نهادها است.

طالبی پور تصریح کرد: با همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت راهکارهای مناسبی برای توسعه گردشگری همراه با اشتغال‌زایی برای مردم در این شهر گردشگر پذیر تدوین می‌شود.

شهردار سی سخت نیز در این نشست بابیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در مرکز شهرستان دنا در بیرون از شهر احداث‌شده است، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر سی سخت نیز ضروری است.

کیانوش صیادی افزود: شهرداری سی سخت از سرمایه‌گذاران جهت راه‌اندازی تله کابین و دیگر پروژه‌های گردشگری در مرکز شهرستان دنا حمایت ویژه خواهد کرد.

وی با اشاره به قابلیت های گردشگری در این شهر افزود: تصویب شهر سی سخت به‌عنوان منطقه ویژه گردشگری به جد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز