اقدامات خوب در انتقال و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم یاسوج/هشدار به صنوف مشابه طلافروشی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۹۱۷۳۲
اقدامات خوب در انتقال و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم یاسوج/هشدار به صنوف مشابه طلافروشی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به صنوف مشابه طلافروشی در بازار هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی ارشدی،در خصوص انتقال صنوف آلاینده همچنین صنوف پرخطر در شهر یاسوج گفت: خوشبختانه استان ما عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته و بسیاری از صنوف از شهر یاسوج مرکز استان انتقال یافته است که از جمله آنها می‌توان به آهن فروشان و جوشکاران و بنکداران و عمده‌ فروشان اشاره کرد.

وی گفت: طلافروشان نیز مترصد این کار هستند که می بایست در یک جا و در محلی امن به کار خود ادامه دهند و در کمال امنیت جانی و مالی به شهروندان خدمت ارائه کنند و خودشان نیز دچار مشکل نشوند.

ارشدی با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه انتقال صنف تعمیرکاران و برق‌کاران اتومبیل نیز صورت گرفته یادآور شد: این اقدامات نویدبخش آینده خوبی برای بازار استان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به یک مشکل بزرگ در بازار طلا یادآور شد: متاسفانه دیده ایم و شنیده‌ایم که برخی صنوف مشابه با طلافروشان اقدام به فروش طلا در بازار می‌کنند که بعضا طلای آنها هم از لحاظ عیار و هم از لحاظ قیمت دارای مشکل بوده و برای مردم معضل ایجاد کرده است.

این مسئول افزود: در همین خصوص هشدار لازم به این صنف مشابه طلافروش داده خواهد شد و ما و بسیج اصناف و همچنین سایر دستگاه‌های متولی به سراغ آنها رفته و منتظر پلمپ و برخورد جدی و قاطع دیگر نیز باشند‌.

انتهای پیام

 

نظر شما