اختصاص ۱۳میلیارد ریال به کانون های فکری کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۰۱۵۲۹
اختصاص ۱۳میلیارد ریال به کانون های فکری کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تامین تجهیزات کانون های فکری این استان امسال ۱۳میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کبری اخلاقی نیا، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:از این میزان اعتبار تاکنون هفت میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال برای تامین تجهیزات کانون های فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است.

وی ابراز داشت:این میزان اعتبار برای تامین تجهیزاتی چون میز،صندلی، قفسه،کتاب، سیستم های رایانه، یخچال و سایر امکانات مورد نیاز این مراکز هزینه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان در زمان حاضر یک هزار و۴۲۰ نفر عضو دارد.

وی ابراز داشت: در این کانون ها آموزش هایی مانند مهارت های زندگی،قصه گویی،امانت کتاب،معرفی کتاب،شعرسرایی،داستان نویسی،نوشتن خلاق،خوشنویسی،نمایشنامه نویسی و سفالگری ارائه می شود.

اخلاق نیا افزود: هم اینک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۰ مرکز فرهنگی و هنری است که از این تعداد ۱۱ مرکز ثابت، هفت مورد سیار و ۲ مرکز دیگر نیز پستی است. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و ایجاد  بستر لازم برای اُنس با کتاب در خدمت قشر کودک و نوجوان گروه سنی شش تا ۱۶ سال در کهگیلویه و بویراحمد است. 

انتهای پیام

نظر شما