حمایت صندوق کارآفرینی امید از رونق کسب و کار در روستا‌ها

۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۷۲۸۱
حمایت صندوق کارآفرینی امید از رونق کسب و کار در روستا‌ها
صندوق کارآفرینی امید با هدف رونق کسب و کار از طرح‌های اشتغالزا در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان گفت: این صندوق با هدف حمایت از کسب و کار‌های بخش کشاورزی خدمات و صنعت، طرح و برنامه‌های جدیدی را در استان راه اندازی کرده است.

کاظم حاجی پور افزود: در این طرح‌ها تیم تسهیلاتی این صندوق باحضور دربخش‌ها وروستا‌های مناطق مختلف استان وبا حضور در میان مردم و جوانان ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها روستا‌ها و مراکز بخش‌ها شناسایی و ساماندهی کرده و طرح‌ها موفق را برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی می‌کنند.

حاجی پور با بیان اینکه صندوق کار آفرینی امید سه طرح را در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا دارد اضافه کرد: این طرح‌ها شامل روستا‌های بدون بیکار، روستا‌های محصول محور و راه اندازی صندوق‌های خرد محلی  است.

وی ادامه داد: با هدف خدمت رسانی و حمایت از کسب و کار‌ها به جای اینکه روستائیان به محل صندوق مراجعه کنند تیم تسهیلاتی صندوق با حضور در روستا‌ها و مراکز بخش‌های مختلف استان با تشکیل پرونده و اخذ ضمانت لازم در محل روستائیان نسبت به پرداخت تسهیلات ۴ درصد اقدام می‌کنند.


‌مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه گذشته ۱۳۲ صندوق خرد محلی در۱۳۲ روستای استان باهدف حمایت از کسب وکار‌های کوچک‌راه اندازی و تسهیلات لازم از طریق این صندوق‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام 

نظر شما