غرس ۵۰ نهال در تپه تلویزیونی صداوسیما

۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۷۴۷۲
غرس ۵۰ نهال در تپه تلویزیونی صداوسیما
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گفت: رسانه ملی با تهیه مستند و گزارشهای تحقیقی گامی مهم در مبارزه با قاچاقیان چوب و حفظ جنگل ها برداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد:امیر رئوف در مراسم غرس 50 نهال در تپه تلویزیونی صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از نظر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در کشور استانی ویژه است، گفت: احترام به طبیعت و پاسداشت آن باید سرلوحه زندگی فردی و همچنین دستگاه‌های اجرایی که به عنوان الگویی برای افراد جامعه هستند، قرار گیرد.

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ حفاظت از محیط ‌زیست و کاشت درخت، افزود: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری، برای افزایش فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام گیرد که در صورت بروز هرگونه تخلف در این حوزه برخورد جدی صورت گیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان به اهمیت فرهنگ درختکاری اشاره کرد و ادامه داد: کاشت و نگه داری درخت یک سنت بسیار پسندیده و نیکوست و تاکید به انجام آن در گفتار و رفتار پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) موید آن است.IMG-20220309-WA0027

وی حفاظت از محیط زیست و جنگل های استان را نیازمند تلاش، همکاری و مشارکت مردم و مسئولین  عنوان کرد و گفت: رسانه ملی تلاش کرده است با تهیه گزارش های تحقیقی در خبر، مستندهای فاخر در سیما و کلیپ های کوتاه در فضای مجازی گامی موثر در جهت فرهنگ سازی و مبارزه با سودجویان طبیعت بر دارد.

رئوف ساخت "مستند احتضار" به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت طاهری را نمونه اقدامات رسانه ملی در برخورد با قاچاقچیان چوب نام برد و افزود: خوشبختانه این مستند فاخر در چهلمین جشنواره بین المللی فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

رئوف با اشاره به اینکه رسانه ملی به تنهایی نمی تواند در این زمینه قدم بردارد، افزود:همگان باید نسب به طبیعت و محیط زیست احساس مسئولیت داشته باشند، زیرا آسیب رساندن به محیط زیست از نظر قانونی و شرعی در قرآن رفتاری نادرست و از آن به عنوان رذائل اخلاقی نام برده است.IMG-20220309-WA0021

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز