کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۲۹۵۲
کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و۳۶۰ میلیون ریال در محور گچساران به شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ارسلان خادمیان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی  این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محورگچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱ دستگاه خودرو وانت پراید، یک دستگاه  خودرو وانت پیکان، ۱دستگاه خودرو سمند و ۲دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۱۰هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۰ عدد انواع لوازم خانگی ،۳۰۲ تخته پتو و... کشف و ضبط کردند.IMG-20220426-WA0039

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند،خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.                

فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران درپایان ضمن هشدار به مخلان وقاچاقچیان کالا وارز و بیان داشت: با توجه به نزدیکی شهرستان به بنادر ،از عزم جدی پلیس انتظامی شهرستان  برای مبارزه با مخلان اقتصادی خبر داد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز