اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۳۶۷۴
اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام سید جواد خاضع در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این راهپیمایی در یاسوج ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و مسیر آن شامل میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف مصلای امام خمینی (ره) است. 

وی افزود: زمان آغاز این راهپیمایی در دهدشت ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و مسیر آن شامل میدان امام حسین (ع)، بلوار سپاه پاسداران به طرف مصلای نماز جمعه خواهد بود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این راهپیمایی در گچساران ساعت ۱۱ صبح آغاز شده و مسیر آن  شامل جلوی مسجد شهیدان به طرف مصلای امام خمینی (ره) است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: زمان آغاز این راهپیمایی در لیکک پس از آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه و مسیر آن شامل جلوی مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف میدان مرکزی خواهد بود. 

وی ابراز داشت: این راهپیمایی در لنده ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده و مسیر آن شامل جلوی سپاه پاسداران به طرف مصلای امام خمینی (ره) است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز این راهپیمایی در سی سخت ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و مسیر آن شامل میدان الله تا مسجد جامع امام علی (ع) خواهد بود. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این راهپیمایی در چرام پس از آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه آغاز شده و مسیر آن شامل مصلای حضرت ابوطالب (ع)، بلوار شهید مطهری به طرف میدان امام حسین (ع) است. 

وی افزود: زمان آغاز این راهپیمایی در باشت ساعت ۱۱ صبح و مسیر ان شامل چهارراه کتاب تا مصلای نماز جمعه خواهد بود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این راهپیمایی در مارگون ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و مسیر آن شامل گلزار شهید افتاده به طرف مصلای امام رضا (ع) است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: زمان آغاز این  راهپیمایی در سوق پس از آیین سیاسی، عبادی  نماز جمعه و مسیر آن شامل خیابان شهید سلیمانی، خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان امام خمینی (ره) خواهد بود. 

وی ابراز داشت: این راهپیمایی در قلعه رئیسی ساعت ۱۱ صبح آغاز شده و مسیر آن شامل میدان امام حسین (ع) به طرف مصلای نماز جمعه است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز این راهپیمایی در دیشموک ساعت ۱۱ صبح و مسیر آن شامل میدان شهید مطهری، خیابان آزادی به طرف  مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این راهپیمایی در چیتاب پس از آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه آغاز شده و مسیر آن شامل مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف میدان بسیج است. 

وی افزود: زمان آغاز این راهپیمایی در پاتاوه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و مسیر آن شامل جلوی بخشداری به طرف مصلای امام هادی (ع) خواهد بود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این راهپیمایی در سرفاریاب پس از آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه آغاز شده و مسیر آن شامل مصلای نماز جمعه به طرف گلزار شهدا است.  

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: زمان آغاز این راهپیمایی در لوداب ساعت ۱۰ صبح و مسیر آن شامل جلوی حرم امامزاده طاهر (ع) به  طرف  یادمان شهدای گمنام خواهد بود. 

وی ابراز داشت: این راهپیمایی در سپیدار ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و مسیر آن شامل جلوی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به طرف گلزار شهدا است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز این راهپیمایی در بوستان ساعت ۱۰ صبح و مسیر آن شامل جلوی بخشداری به طرف مسجد صاحب الزمان (عج) خواهد بود. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این راهپیمایی در ممبی ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و مسیر آن شامل جلوی بخشداری، حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) به طرف مسجد صاحب الزمان (عج) است. 

وی افزود: زمان آغاز این راهپیمایی در سرآسیاب  یوسفی ساعت ۱۰ صبح و مسیر آن شامل مسجد امام خمینی (ره)، خیابان حضرت ولی عصر (عج) به طرف گلزار شهدا خواهد بود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این راهپیمایی در جاورده ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر آغاز شده و مسیر آن شامل میدان امام حسین (ع) به طرف گلزار شهدا است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: زمان آغاز این راهپیمایی در بردپهن زیلایی ساعت ۱۰ صبح و مسیر آن شامل دبیرستان امام هادی (ع) به طرف گلزار شهدا خواهد بود. 

وی ابراز داشت: سخنران آیین روز جهانی قدس در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار این استان است.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز