قدردانی استاندار از خدمات کادر بهداشت و درمان در ایام بیماری کرونا / مردم جهادگران اقتصادی را یاری کنند

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۷۹۰۷
قدردانی استاندار از خدمات کادر بهداشت و درمان در ایام بیماری کرونا / مردم جهادگران اقتصادی را یاری کنند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های حوزه بهداشت و درمان در ایام بیماری کرونا از مردم خواست جهادگران حوزه اقتصادی را در برنامه‌های مهم پیش‌رو یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده با اشاره به تلاش‌های حوزه بهداشت و درمان در ایام بیماری کرونا از مردم خواست جهادگران حوزه اقتصادی را در برنامه‌های مهم پیش‌رو یاری کنند.

احمدزاده در همایش نکوداشت هفته سلامت، یاد و خاطره شهید محمد زارعی که سال گذشته به دلیل بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شد را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار لحظه ای از خدمت به مردم دریغ نکرد و در این راه هم جان خود را تقدیم کرد.

وی بزرگترین افتخار در زندگی هر فرد را خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: خدمت کردن تنها مسئولیت داشتن نیست همین بچه‌های گروه‌های جهادی که در تمام مملکت صادقانه خدمت می‌کنند مسئولیتی ندارند اما عزیز و محبوب مردم هستند یا رزمنده که در دوران دفاع مقدس بود مسئولیتی نداشت اما با اخلاص از کشور و ناموسش دفاع کرد.

استاندار با بیان اینکه، توصیه می‌کنم هرکسی در هر جایگاه و شغلی که دارد در راه اعتلای دین و خدمت به مردم کوشش کند، افزود: خودم و مدیران را به خدمت به مردم سفارش می‌کنم و اینکه مبادا در راه خدمت به مردم لحظه‌ای دریغ کنیم.IMG-20220511-WA0033

احمدزاده با اشاره به اینکه، نباید به این بهانه که مسئولیتی نداریم به مردم خدمت نکنیم گفت: معیار انسانیت و شرافت خدمت به مردم است و باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار با بیان اینکه، سمبل و نمونه خدمت بزرگ به مردم، مجموعه بهداشت و درمان هستند، گفت: ممکن است یک گرسنه را سیر، مشکل یک فرد را رفع و گره از کار کسی باز کنیم، همه اینها خوب است اما خدمتی که مجموعه بهداشت و درمان ارائه می‌کند نجات جان انسان‌ها و نجات جان یک فرد با نجات جان همه بشر مساوی است.

احمدزاده با بیان اینکه، وقتی پزشکی جان کسی را نجات می‌دهد در نزد خدا محبوب می‌شود، افزود: جهان در دو سال گذشته پدیده جدیدی به نام کرونا را تجربه کرد، در اوایل ظهور این بیماری به یاد داریم که حتی کسی جرات نزدیک شدن به یک بیمار کرونایی را هم نداشت.

وی تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان و پزشکان در اقصی نقاط دنیا به خصوص ایران جان خود را به خطر انداختند تا از جان دیگران در برابر یک ویروس منحوس صیانت کنند و کار حوزه بهداشت از نیروی خدماتی گرفته تا پزشکان، پرستاران و کادر درمان ارزشمند است که از همه آنها سپاسگزاری می‌کنم.

استاندار یاد و خاطره همه پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در راه مبارزه با این بیماری در سطح کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند را گرامیداشت و گفت: این همایش به پاس تقدیر از همه جهادگران در عرصه سلامت است هر کسی که دردی از مردم دوا کند در نزد آنها عزیز است.

احمدزاه ابراز داشت: جلسات استانی مقابله با بیماری کرونا به صورت مرتب در روزهای شنبه برگزار و خودم به عنوان رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا از نزدیک شاهد تلاش‌ها برای حفظ سلامت مردم بودم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدافعان مرزها یادی کرد و گفت: در روزهای خاصی قرار داریم جهادگران عرصه اقتصادی در میدان جهاد با دشمن هستند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا تحول ایجاد کنند.

وی بیان کرد: جنگ اقتصادی سال‌ها است که آغاز شده اما این روزها وارد فرآیند جدیدی شده است و رئیس جمهور هم آبرو گذاشته است.IMG-20220511-WA0035

احمدزاده با بیان اینکه، قدردان همه جهادگران و مبارزان حوزه اقتصادی هستیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم، گفت: برای تحول در حوزه اقتصادی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد اما با همکاری و همراهی مردم از این مشکلات عبور می‌کنیم.

وی بیان کرد: وظیفه داریم مانند حوزه بهداشت و درمان برای عبور از این پیچ تاریخی و برهه مهم کمک کنیم، از همه مردم و کسانی که صدای ما را می‌شنوند می‌خواهم به مانند روزهایی که در کنار کادر بهداشت و درمان بودید در کنار جهادگران اقتصادی هم باشید و هر فردی هر کاری که از دستش برمی‌‌آید از مغازه‌داری که احتکار نمی‌کند تا کسانی که به دنبال آرامش مردم هستند می‌خواهم در این عرصه حمایت کنند.

انتهای پیام 

 

نظر شما