تعیین تکلیف ۲۰ پروژه راکد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۸۰۰۷
تعیین تکلیف ۲۰ پروژه راکد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ پروژه از مجموع ۴۵ پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان راکد و چندین سال تعطیل بودند که در این مدت سه ماهه همگی تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد غلام نژاد،در همایش نکوداشت هفته سلامت استان و تجلیل از فعالان عرصه سلامت و اعضای ستاد استانی کرونا در یاسوج اظهار داشت: در این سه ماه اخیر پروژه های راکد دانشگاه که به دلایل مختلف راکد بودند چرخ شان به حرکت درآمد.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت هفته سلامت ۱۰ پروژه در کهگیلویه، گچساران، باشت و دیگر مناطق استان افتتاح شدند.  

غلام نژاد تاکید کرد: این پروژه ها در مدت سه ماهه اخیر از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۰۰ درصد رسیدند.

وی ادامه داد: هم اینک بیمارستان های استان که در حال ساخت هستند تعیین تکلیف شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: در دولت جدید برای احیای شعار های انقلاب تلاش کردیم و جهادی و انقلابی مجموعه پای کار هستند.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با چالش های بسیاری رو بروست و تقصیر کسی نیست این چالش ها همیشه وجود داشته اند و بدهکاری ها وجود داشته اند.

غلام نژاد افزود: بدهی هایی که دانشگاه وجود دارد تنها با همکاری های بین بخشی و تعامل و کمک سایر دستگاه ها و مشارکت بخش خصوصی و خیران و سازمان های مردم نهاد قابل جبران است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هفته سلامت بر اساس دو شعار صیانت از جوانی جمعیت و عدالت در سلامت در راستای تحقق شعارهای دولت تاکید می کنیم مخصوصا جوانی جمعیت که یک تهدید برای کشور است.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز