آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۸۱۸۱
آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این مسابقات به‌صورت منطقه‌ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و سپس بین‌المللی برگزار می‌شود.

نصیرالاسلامی افزود: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم برای آقایان و خانم‌ها تا مرحله کشوری و حفظ 10 جزء قرآن کریم، حفظ 5 جزء قرآن کریم برای هردو گروه تا مرحله استانی خواهد بود.

نصیرالاسلامی عنوان کرد: رشته اذان نیز مانند دوره‌های قبلی ویژه آقایان بوده که در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته‌های مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهجالبلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

نصیرالاسلامی بیان کرد: علاقه‌مندان و فعالان قرآنی بالای 18 سال استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز