توزیع ۱۵ هزار بسته کالای اساسی به صورت هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۹۵۰۵
توزیع ۱۵ هزار بسته کالای اساسی به صورت هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد
رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت:از پنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵ هزار بسته کالای اساسی به صورت هوشمند از طریق سامانه بازرگام در مرکز استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قدرت‌الله ویسی در گفت و گو خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان هم اکنون یک شرکت دانش بنیان در توزیع کالاهای های اساسی به قیمت تنظیم بازار با تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد همکاری دارد و به تازگی در این خصوص با ۲ شرکت دانش بنیان دیگر در استان تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

وی عنوان کرد:در این طرح که به منظور توزیع کالاهای اساسی و با هدف نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی و حذف واسطه‌ها در عرضه اقلام اساسی از جمله مرغ، ماکارونی و برنج در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی شده متقاضیان  با ثبت سفارش خود در سامانه بازرگام اقلام مورد نیاز خود را تا ۲۴ ساعت بعد از سفارش درب منزل خود تحویل گرفتند.

ویسی اضافه کرد:در این طرح برنج پاکستانی ۱۰ کیلو گرمی با قیمت ۲۰۵ هزارتومان، برنج هندی۱۰ کیلوگرمی با نرخ ۱۸۵ هزارتومان، برنج تایلندی۱۰کیلوگرمی با قیمت ۱۲۵هزار تومان و برنج شمالی شیرودی پنج کیلوگرمی با نرخ ۲۳۵ هزار تومان توزیع می شود.

وی تاکید کرد:طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی ابتدا در استان‌های پرجمعیت کشور اجرایی شد اما با پیگیری‌های سازمان تعاون روستایی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و سپس در شهرستان بهمئی راه اندازی شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در این طرح که با مشارکت شرکت پست پیشگامان در دست اقدام است ۱۲ خودرو برای توزیع بسته های مذکور فعالیت دارند.

ویسی تاکید کرد: طرح توزیع کالاهای اساسی از طریق سامانه بازرگام به زودی در سایر شهرستان های استان نیز راه اندازی می شود.

وی ابراز داشت: این طرح با کنار گذاشتن روش‌های سنتی، سعی در پخش منظم‌تر محصولات با روش‌های آنلاین و  دارد و خدمات آن از طریق سایت بازرگام به نشانی bazargam.com  انجام می شود.

ویسی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند اپلیکیشن بازرگام را نصب و اقلام درخواستی خود را ثبت کنند و این اقلام هم به صورت رایگان در درب منزل تحویل آنان می شود.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز