نیازهای پایه ای مردم شناسایی و با تامین منابع مشکلات رفع می شوند

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۸:۴۹
کد خبر: ۱۳۳۰۶۹۴
نیازهای پایه ای مردم شناسایی و با تامین منابع مشکلات رفع می شوند
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهمترین اهداف سفر و بازدیدها به مناطق محروم و دور افتاده استان شناسایی مشکلات، تامین منابع اعتباری و برطرف کردن تنگناها و مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی احمدزاده استاندار این استان به منطقه لوداب سفر کرد و بازدیدی از شهر لوداب داشت و سپس در روستاهای جرآب، آبسردان علیا، آبچناران، تل دراز، آب گرمک، آب لمی و نرگسی در جمع مردم حضور یافت و از مشکلات آنها با خبر شد.

وی اظهار داشت: در این سفرها با هماهنگی دستگاه های اجرایی و مسئولین محلی به خوبی نیازها و نقاط  قوت منطقه مشخص و همه جوانب کار سنجیده و ارزیابی می شود و این مشکلات به دستگاه های اجرایی مربوطه اعلام می شود تا منابع لازم در نظر گرفته و اقدامات صورت گیرد.

احمدزاده ابراز داشت: در این سفرها امکان سنجی برای بکارگیری ظرفیت های محلی و توانمندی ها در منطقه برای ایجاد اشتغال و رونق تولید نیز مورد توجه قرار می گیرد و تدابیر و دستورات لازم صادر می شود.

وی تاکید کرد: مصوباتی در این سفرها در بخش ها و حوزه های مختلف کاری که هم دغدغده مردم منطقه و هم مسئولین است در نظر گرفته می شود و در یک برنامه زمانبندی نسبت به رفع مشکلات اقدام می گردد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این سفر که روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و تعدادی از مدیران استانی و مسئولین محلی وی را همراهی می کرد در بدو ورود به منطقه لوداب با حضور در گلزار شهدای روستای تل دراز به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

احمدزاده در این سفر در جمع مردم لوداب از ارتقای چهار بخش در استان به چهار شهرستان خبر داد و گفت: ۲ شهرستان در کهگیلویه و ۲ شهرستان در بویراحمد است.

زمین چمن ورزشی در یکی از روستاها، توسعه روشنایی معابر، طرح هادی و بهسازی کوچه ها، برنامه گازرسانی، بهسازی پل ورودی لوداب، آبرسانی و بهسازی جاده های روستایی از جمله مصوبات این سفر استاندار کهگیلویه وبویراحمد به منطقه لوداب می باشد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز