چاپ۱۶۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۷:۲۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۰۸۳۵
چاپ۱۶۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۶۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس شامل خاطره، زندگینامه، داستان، رُمان و تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان در این استان چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ امیرعباس آسمند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: چاپ و انتشار این ۱۶۳ عنوان کتاب با حمایت اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است. 

وی افزود: ۱۳ عنوان کتاب تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون چاپ و منتشر شده و ۱۳ عنوان نیز در حال چاپ است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دفاع مقدس تبلور عملی و تجلی عینی ارزش‌ های ناب است. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: می توان از این گنجینه ارزشمند در عرصه‌ های مختلف از جمله نظامی، سیاسی و فرهنگی استفاده بهینه کرد. 

وی ابراز داشت: باید این گنجینه را به عنوان یک فرهنگ برتر بیش از پیش به نسل ‌های امروز و آینده معرفی کرد. 

سرهنگ آسمند به اهمیت ضبط تاریخ شفاهی دوران هشت سال دفاع مقدس در برهه کنونی، گفت: ثبت خاطرات فرماندهان و رزمندگان و روایت صحیح و دقیق آن دوران برای جلوگیری از فراموشی و تحریف یک ضرورت است. 

وی اظهار داشت: سال های اخیر ثبت تاریخ شفاهی دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گرفته است. 

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز