کسب ۲نشان طلا دوومیدانی کاران کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای انتخابی تیم ملی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۱۲۷۲
رییس هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی پیروج و سامان پاکباز ۲ دوومیدانی کار کم بینای این استان در رقابت های انتخابی تیم ملی موفق به کسب ۲ نشان طلا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛اسماعیل عباسی اظهار داشت: پیروج و پاکباز عضو تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان مردان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

وی افزود: رقابت های انتخابی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان مردان رده سنی بزرگسالان به مدت یک روز در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد. 

رییس هیأت نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای مرد رده سنی بزرگسالان از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در مواد مختلف به مصاف یکدیگر رفتند. 

عباسی عنوان کرد: در کلاس B۱۳ ماده پرتاب نیزه این دوره از رقابت ها علی پیروج با پرتابی به طول ۶۳ متر و ۵۶ سانتیمتر به مقام نخست و نشان طلا دست یافت. 

وی ابراز داشت: سامان پاکباز نیز در کلاس B۱۲ ماده پرتاب وزنه این دوره از رقابت ها با پرتابی به طول ۱۵ متر و ۸۵ سانتیمتر عنوان نخست و نشان طلا را کسب کرد. 

عباسی گفت: افراد برتر این دوره از رقابت ها به اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان مرد رده سنی بزرگسالان و مسابقات بین المللی، آسیایی، جهانی و پارا المپیک اعزام می  شوند. 

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز