توزیع روزانه ۱۵۰هزار لیتر آب در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۷:۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۴۷۱۸
توزیع روزانه ۱۵۰هزار لیتر آب در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل امور عشایری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روزانه ۱۵۰ هزار لیتر آب آشامیدنی به وسیله تانکرهای سیار در مناطق عشایری این استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فیض الله آذرفر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع در همه شهرستانهای استان برای آبرسانی سیار پیمانکار در نظر گرفته شده و آبرسانی بصورت مستمر در حال انجام است.

وی بیان کرد: اعتبارات ویژه نیز در راستای تنش آبی و خشکسالی تامین و در این راستا هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور و رییس سازمان امور عشایر به استان تصویب شد که ۱۰ میلیارد ریال از این میزان برای اجرای طرح های مطالعاتی تامین آب پایدار مناطق عشایری تاکنون تخصیص یافته است.  

وی بیان کرد: طرح مطالعاتی تامین آب پایدار مناطق عشایری استان در  پنج نقطه آغاز شده و در صورت مثبت بودن دیدگاه کارشناسی این طرح ها  در ۶ ماه آینده عملیاتی می شود.

آذرفر عنوان کرد: تکمیل پنج طرح تامین آب پایدار آشامیدنی مناطق عشایری در حال اجرای کهگیلویه و بویراحمد از دیگر  راهبردهای ایجاد زیرساخت های آب در  مناطق عشایری است که بخش عمده  ای از اعتبار  پیش بینی شده سفر رییس جمهور برای تحقق این امر در نظر گرفته شده است.

وی تامین نهاده های دامی را یکی از مشکلات اصلی عشایر استان دانست و تصریح کرد: با توجه به آزاد شدن قیمت نهادهای دامی تمهیدات لازم برای تامین به موقع نهاده مورد نیاز عشایر اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۳ هزارتن نهاده دامی و ۱۰ هزار تن کنسانتره در بین عشایر استان توزیع شد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز