مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت سرپرست تیم ملی شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۵۲۷۵
مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت سرپرست تیم ملی شد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عین الله دهقان اظهار داشت: انتصاب مجید پارسایی به این سمت از سوی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. 

وی افزود: حکم انتصاب مجید پارسایی به امضای علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران رسیده و در آن آمده است که با توجه به مراتب تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزنده مجید پارسایی در هندبال کشور به موجب این ابلاغ ایشان به سمت سرپرست تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان منصوب می‌ شود. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ادامه این حکم بیان شده است که انتظار می رود با استعانت از ایزد منان و سرلوحه قرار دادن راهبرد، تفکر، توکل و تلاش و با ساماندهی متفکرانه و هوشمندانه و همراه با برنامه ریزی اصولی و هدفمند در راستای سیاست های فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و در سایه همکاری و هماهنگی با کادر فنی در انجام وظایف محوله کوشا باشید.  

دهقان عنوان کرد: در پایان این حکم عنوان شده است که امید است شاهد موفقیت، سرافرازی و سربلندی تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان در میادین بین المللی باشیم.  

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز