دستگاه های اقتصادی استان با تمام قدرت پای اشتغال استان بیایند/ گشایش فصل جدیدی در ایجاد اشتغال استان خواهیم داشت

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۹۸۸۴
دستگاه های اقتصادی استان با تمام قدرت پای اشتغال استان بیایند/ گشایش فصل جدیدی در ایجاد اشتغال استان خواهیم داشت
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه شرایط فراهم شده و دستگاه های اجرایی و به خصوص حوزه اقتصادی با برنامه ریزی و با تمام قدرت برای متحول کردن اشتغال استان پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدعلی احمدزاده در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۸۰۰ بیکار در استان برآورد شده و سهم استان برای ایجاد اشتغال امسال ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اعلام شده و منابع اعتباری کافی از محل های مختلف در اختیار داریم و دولت تلاش برای گشایش فصل جدیدی در ایجاد اشتغال و تولید دارد.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم استان از منابع مختلف تاکنون به استان ابلاغ شده است و ۱۰ دستگاه اجرایی با برنامه ریزی باید برای افراد اشتغال ایجاد و در سامانه کارآفرینی ثبت کنند.

استاندار به دستگاه های اقتصادی، صنعت معدن و تجارت، کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، گردشگری و میراث فرهنگی، نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی تاکید کرد: ظرف مدت یک ماه آینده برنامه های خود در بخش اشتغال را ارائه دهند.IMG-20220615-WA0030

احمدزاد تصریح کرد: برای تامین منابع بیشتر کارآفرینی، دیگر ظرفیت های قانونی بودجه تبصره های ۱۶ و ۱۸  را داریم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، عمده مشکل ما بیکاری است، تاکید کرد: سهمیه اشتغال افراد و منابع اعتباری هر دستگاه مشحص شده است و تمام شرایط برای ایجاد اشتغال در استان آماده است.

دکتراحمدزاده ابراز داشت: بانک های استان که اعتبارات و منابع در اختیار آنها قرار گرفته است بدون سخت گیری پای کار بیایند و تا آنجا که می توانند شعب خود را در مناطق استان برای دسترسی آسان و ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش دهند.

استاندار تصریح کرد: علاوه بر منابع ای که دولت در اختیار بانک ها قرار می دهد تمام فروشگاه های بزرگ و شرکت های فعال در استان برای حمایت از منابع بانکی حساب های خود را به استان منتقل کنند.

وی اعلام کرد: دستگاه های اجرایی خریدهای خود را در استان انجام دهند تا چرخش مالی بانک ها تقویت شود.IMG-20220615-WA0025

احمدزاده تاکید کرد: دستگاه های اقتصادی استان باید هر سه ماه یک بار اقدامات و عملکرد خود را براساس میزان اشتغال ایجادی که در سامانه ثبت شده است، ارائه دهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان برای اینکه کارها به پیش رود و اشتغال رونق بگیرد هر ماه یک بار برگزار شود.

احمدزاده به صادرات غیرنفتی و جایگاه و اهمیت آن در استان اشاره کرد و گفت: تدوین سند توسعه صادرات غیرنفتی استان هرچه سریعتر آماده و به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز