برگزاری جشنواره تنیس روی میز در یاسوج

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۵۴۷۷
برگزاری جشنواره تنیس روی میز در یاسوج
سرپرست هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره تنیس روی میز به مدت یک روز در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فرخ افتخاری اظهار داشت: این جشنواره با توجه به بخشنامه کمیته همگانی و استعدادیابی فدراسیون و با سه هدف توسعه، ترویج و ارتقای روزافزون رشته ورزشی تنیس روی میز، تحقق شعار هر خانواده یک تنیسور و کشف استعدادهای رده های سنی پایه برگزار شد. 

وی افزود: مکان برگزاری این جشنواره زمین تنیس روی میز شهر یاسوج بود و ۱۵ نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی در ۲ بخش پسران و دختران نیز در آن حضور داشتند. 

سرپرست هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقرر شد که این جشنواره روزهای سه شنبه هر هفته در شهر یاسوج برگزار شود. 

افتخاری عنوان کرد: مشکل جدی کمبود زیرساخت و نبود زمین تمرین مناسب و استاندارد برای علاقمندان به این رشته ورزشی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج وجود دارد. 

وی ابراز داشت: امید است که با تعامل، همکاری و مشارکت مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر این ۲ مشکل اساسی در استان از جمله در شهر یاسوج برطرف شود.

 انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز