جریمه بیش از ۷۸ میلیارد ریالی بازاریان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۵۸۳۹
جریمه بیش از ۷۸ میلیارد ریالی بازاریان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل یکهزار و ۷۸3 تخلف این استان امسال تاکنون ۷۸میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال جریمه شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛روح الله باقری فرد در گفت و گو با با خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۶ فقره تخلف بازاریان استان از سوی بازرسان شناسایی شد و مدت مشابه سال گذشته نیز ۸۶۷ تخلف اصناف کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده بود.

وی تاکید کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ هزار و ۶۵۷ بازرسی از اصناف استان برای شناسایی تخلفات صنفی بازاریان انجام شده و در مدت مشابه پارسال ۲۹ هزار و ۹۹۶ بازرسی از بازار استان انجام گرفته بود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امسال۷۳۴ گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر متولیان در استان انجام شده است در حالی که مدت مشابه پارسال ۳۸۵ گشت مشترک برای نظارت بر بازار صورت گرفته بود.

باقری فرد اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند، تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان امکان پذیر شده است.

انتهای پیام 

نظر شما