شرکت بیش از۴۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح تعمیق یادگیری

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۷۱۵۷
شرکت بیش از۴۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح تعمیق یادگیری
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۰ هزار دانش آموز استان در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد جمالی روز دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد افزود: این طرح با هدف با هدف جبران عقب ماندگی های آموزشی دانش آموزان در دوران کرونا در ۴ درس پایه ای اجرا می شود.

وی افزود: شرکت در این کلاسها کاملا رایگان بوده و پیش بینی می شود ۳۰ درصد دانش آموزان در سطح شهرستان ها و مناطق ۱۳ گانه استان در این کلاس ها شرکت نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرهنگیان نقش مهمی در توسعه‌ و تعالی فرهنگ و تربیت نیروی انسانی در جامعه دارند.

سید جواد هاشمی ادامه داد: این طرح فرصت مناسبی است تا دانش آموزان بخشی از عقب ماندگی های آموزشی دوران کرونا را جبران نمایند.

وی با تقدیر از تلاش ها و اقدامات خوب آموزش و پرورش در زمینه اجرای طرح در استان، تصریح کرد: انتظار می رود اولیا و دانش آموزان در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند تا دانش آموزان ضمن تعمیق و تقویت  یادگیری با استفاده از فرصت اوقات فراغت در تابستان نقاط ضعف و قوت خویش را شناسایی و برای فردا های بهتر تلاش مضاعفی داشته باشند.

رئیس اداره فن آوری وگروههای آموزشی دفتر دوره متوسط اول وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: در دو سال اخیر دانش آموزان در زمینه آموزش و تربیت لطمات  زیادی دیدند که با اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و حضور دانش آموزان در کلاسهای درس در فرصت تابستان  بخشی از عقب ماندگی های تحصیلی را جبران نمایند.

رمضان ترکمانی ابراز داشت: این طرح با برنامه ریزی منسجم واصولی در استان کهگیلویه وبویراحمد به خوبی در حال اجراست.

وی افزود: در کشور به طور میانگین پیش بینی شده است ۲۰ درصد دانش آموزان در این طرح شرکت نمایند که خوشبختانه در کهگیلویه وبویراحمد با تعامل خوب آموزش وپرورش و مسئولان استانی  ۳۰درصد دانش آموزان در این طرح شرکت می کنند که بیش از میانگین کشوری است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  نیز گفت: ۱۰ پایگاه برای اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری در این شهرستان پیش بینی شده است.

کورش دلشاد افزود: مدرسه کانون اصلی تربیت و آموزش  است که در  در دوران کرونا و زیست بوم جدید شاهد افت تحصیلی دانش آموزان  بودیم که امید می رود با اجرای این طرح شاهد تقویت بنیه علمی دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز