پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه های محرومیت زدائی آب در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۸:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۷۳۱۸
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه های محرومیت زدائی آب در کهگیلویه و بویراحمد
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از روند عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدائی آب در کهگیلویه و بویراحمد بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آقازاده حبشی در روند بازدید از پروژه های محرومیت زدائی آب در استان گفت: در بازدید امروز شاهد پیشرفت خوب 70 تا 90 درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای محروم این استان هستیم.

وی افزود: برخی روستاها 100 درصد کار تکمیل شده و برای برخی روستاها نیز کار در پایان تیرماه تمام است.

آقازاده گفت: تاکنون حدود 60 میلیارد تومان از اعتبار 208 میلیارد تومانی مصوب، تخصیص و جذب شده است و پیش بینی می کنیم تا پایان فصل تابستان همه رقم معین شده با توجه به حجم کار صورت گرفته جذب و هزینه شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور بیان کرد: البته این پایان کار نیست ما بسته های 5 و 6 هزار میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاها و مناطق محروم در نظر گرفته ایم و به میزان فعال بودن استان ها به آنها تخصیص خواهیم داشت.IMG-20220705-WA0032

اسفندیار برخه نیز در این بازدید گفت: روستاهای سرچهارمه، بلوط بنگان، بوای علیا و سفلی، علی آباد، آب کاسه و سایر روستاهای هدف از 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در خطوط انتقال و اصلاح شبکه های توزیع داخلی داشته اند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان بیان داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهر چرام پس از سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور و تزریق اعتبار نیز جهش و پیشرفت کاری خوبی که دارد امیدوار کننده بوده و تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این پروژه که نقش موثری در مسائل بهداشتی و همچنین در جلوگیری از آلودگی محیط زیست دارد مسیر تکمیلی را به خوبی طی نماید. 

برخه گفت: شرکت آب و فاضلاب با همراهی بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در بحث خرید مصالح و هم حفاری و سایر عملیات های اجرایی پروژه ها، کارها را با تمام توان پیگیری و  پیش برده ایم و با تلاشی که از دوستان شاهدیم امیدواریم رقم 208 میلیارد تومان سهم استان در مرحله نخست را تا پایان فصل تابستان جذب کنیم.

انتهای پیام 

 

نظر شما