نزریق اعتبارات ویژه برای تقویت زیرساخت‌های تعاون روستایی

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۸۴۹۶
نزریق اعتبارات ویژه برای تقویت زیرساخت‌های تعاون روستایی
سرپرست تازه‌ نفس تعاون روستایی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اعلام برنامه‌هایش برای احیای نقش تعاونی‌ها از متولی بودجه استان قول گرفت که اعتبارات ویژه‌ای به این بخش اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی‌بخش شجاعی که به تازگی مسئولیت تعاون روستایی این استان را به عهده گرفت در حال رایزنی‌هایی است که بتواند زیرساخت‌های تعاون روستایی را تقویت کند و در بخش کشاورزی به شکل بهتری ایفای نقش کند.

سرپرست تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در یکی از این دیدارها به سراغ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رفت و برخی از ماموریت‌های این اداره را تشریح کرد.

شجاعی در این دیدار با بیان اینکه تعاون روستایی بازوی توانمندی برای بخش کشاورزی است، افزود: خرید تضمینی، توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی، توزیع کالاها و اقلام اساسی، نهاده‌های بخش کشاورزی و  توزیع هوشمند مایحتاج ضروری مردم، بخشی از ماموریت‌ها و رسالت‌های تعاون روستایی است. 

شجاعی تصریح کرد: تکمیل و تجهیز انبارها، مراکز خرید و سردخانه‌ها مهم‌ترین دغدغه فعلی بخش تعاون روستایی به منظور فرایند خرید محصولات مازاد بر نیاز کشاورزان و ذخیره برخی محصولات اساسی است و خواسته ما تخصیص اعتباراتی است که بتوانیم این ظرفیت‌ها را به روز و نوسازی کنیم.

وی با اشاره به نقش شبکه‌های مردمی تعاون روستایی در پویایی اقتصاد و معیشت مردم بیان کرد: سردخانه ۲ هزار تنی ما از بدو احداث تاکنون تعمیر نشده و اگر به موقع نتوانیم آن را نوسازی و بازسازی کنیم قادر به خدمات‌رسانی به جامعه هدف نخواهیم بود.

شجاعی تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات تملک دارایی و دو در هزار نفت را خواسته مشخص خود از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی خواند. 

بعد از این گزارش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اذعان به نقش موثر تعاون روستایی در تنظیم بازار و توزیع نهاده‌های کشاورزی و کالاهای اساسی گفت: در توزیع اعتبارات عمرانی توجه ویژه‌ای را به بخش تعاون روستایی به ویژه در تجهیز و تکمیل انبارها و سردخانه‌ها و همچنین ادارات شهرستانی خواهیم داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز