خبرنگاران عوامل بسیار مهمی برای کمک به تربیت و آموزش هستند

۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۱:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۹۸۱۴
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران عوامل بسیار مهمی برای کمک به تربیت و آموزش هستند و باید کنار آموزش و پرورش بمانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسنعلی عزت‌خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت رسانه ها اظهار کرد: امام حسین علیه السلام بزرگترین رسانه در صحرای عرفه بود که متاسفانه از دعای عرفه کمتر بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید همواره از آموزش و پرورش مطالبه گری داشته باشند گفت: باید بدانیم امروز چه چیزی در دست گرفته و فردا چه چیزی را تحویل خواهیم داد مدیریت در آموزش و پرورش باید مدیریت میدانی باشد که معاونین ما به خوبی این کار را در حال حاضر انجام می دهند و میدانی عمل می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:خبرنگاران باید عیب ها را به خوبی بیان کنید رسانه ها باید مثل آینه عمل کنند تا متناسب با نقدهای منصفانه آنها برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات انجام شود.

عزت خواه با بیان اینکه ما خودمان قبل از رسانه ها قائل به بیان مشکلات آموزش و پرورش هستیم گفت: مشکلات از زبان خودمان بیان می شود اما تا جایی که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مدارس مشکلاتی دارند که بیان آن‌ها نباید دستاویزی برای بدخواهان می‌شود یادآور شد: خوشبختانه از چند روز پیش تماس های زیادی از سوی خیرین داشته‌ایم که به فکر رفع مشکلات هستند.

عزت‌خواه با بیان اینکه باید در وسط میدان باشیم تا مشکلات را بهتر درک کنیم گفت: همه سعی من و همکاران این است که از مشکلات ننالیم بلکه با آنها دست و پنجه نرم کرده و به دنبال رفع آن‌ها باشیم تنها نگرانی ما از سنگ هایی است که به عمد جلوی پا انداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران عوامل بسیار مهمی برای کمک به تربیت و آموزش هستند و باید کنار آموزش و پرورش بمانند خطاب به آنها گفت: باید عیب ها را به خوبی بیان کنید رسانه ها باید مثل آینه عمل کنند تا متناسب با نقدهای منصفانه آنها برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات انجام شود.

عزت خواه خاطرنشان کرد: به امید روزی که دغدغه میز و صندلی نداشته باشیم و مدیرکل به صورت کلان عمل کند و گرفتار مشکلات ریز نشود اما از این گردنه ها هم عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه نام افرادی اشاره کرد که نیکوکارانه وارد عمل شده و در پی رفع مشکلات تحصیل دانش آموزان هستند و امکاناتی را برای آنها آماده کرده‌اند.

عزت خواه گفت: در همین خصوص تعداد 1000 صندلی از سوی آقای گوهرگانی یکی از نیکوکاران استان وعده داده شده که هم اکنون این محموله در راه است.

وی افزود: آقای جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان نیز تعداد هزار 1000 صندلی برای دانش آموزان استان قول داده است همچنین تعداد چهار کامیون ملزومات دانش آموزان توسط آقای بینایی به آموزش و پرورش وعده داده شده است از سوی دیگر جناب آقای عباسی آرند از طرف ایرانسل مبلغ ۳ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه امام علی علیه السلام شهرک جهاد در نظر گرفته که تا مهر ماه تکمیل و تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز