آخرین و جدیدترین آمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۵۹۲۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان هزار و 133 نفر است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد غلام نژاد تصریح کرد: هم اکنون 65 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 24نفر مبتلای قطعی و 1 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد 96هزار 725 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: از 284 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است 49 درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه گفت: تزریق واکسن اثربخش ترین کاری است که میتوانیم برای پیک جدید کرونا انجام دهیم بنابراین همه ما باید برای تکمیل واکسیناسیون خود به خصوص برای تزریق دوز بوستر یا دوز سوم واکسن کرونا اقدام نماییم.

لزوم تداوم تلاش‌های پیشگیرانه برای مقابله با کروناویروس

وی در ادامه بر تداوم تلاش‌های پیشگیرانه برای مقابله با کروناویروس تأکید کرد و خاطر نشان کرد: تزریق دوز بوستر یا تقویت‌کننده واکسن کرونا به‌منظور کمک به حفظ سطح ایمنی افراد در مدت طولانی‌تر ضرورت دارد. در همی راستا مردم شریف استان میتوانند با حضور در مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز