تایید درخواست ۱۷هزار نفر برای نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۱۹۹۸
تایید درخواست ۱۷هزار نفر برای نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون درخواست ۱۷هزار نفر برای استفاده از ظرفیت های نهضت ملی مسکن در این استان تایید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد راستا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۵۸هزار و ۱۲۸ کهگیلویه و بویراحمدی برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند.

وی تاکید کرد: سبز بودن فرم «ج» متقاضی به این معنا که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد ، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

راستا تاکید کرد: همچنین به حدود یکهزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد پروژه تخصیص داده شده به طوری ترتیب طبقه واحد مسکونی آنان مشخص شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۲۸ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان متقاضی استفاده از ظرفیت های طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن هستند که از این تعداد ۱۶۰ خانوار تایید و به پنج نفر پروژه تخصیص یافته است.

راستا عنوان کرد: همچنین ۲۰۲ مددجوی زیرپوشش بهزیستی استان برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند که براساس بررسی های کارشناسی از این تعداد ۱۰۰نفر تایید شده اند و به ۱۲ نفر هم پروژه اختصاص یافته است.

 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است.

وی عنوان کرد: این تسهیلات با ۲ سال دوره تنفس پرداخت می شود.

انتهای پیام 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز