ایجاد وفاق ملی میان دولت و مردم با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در هفته دولت

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۲۰۷۱
ایجاد وفاق ملی میان دولت و مردم با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در هفته دولت
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در هفته دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی‌مهر در نشست برنامه‌ریزی هفته دولت گفت: همه ساله در هفته دولت برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین امسال نگاه متفاوتی به هفته دولت داشته باشیم و علاوه بر برنامه‌های افتتاحی، خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند و بدانند قبل از انقلاب مردم از چه سختی و مشکلاتی رنج می‌بردند.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای علمی و آموزشی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سایر بخش‌ها هم مطرح شود، روز گذشته ماهواره خیام به فضا پرتاب شد که دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: با بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام شاهد وفاق ملی میان دولت و مردم باشیم که پایداری نظام و انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم بوده است و آخرین حضور باشکوه آنها برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه هفته دولت هفته تبیین خدمات جمهوری اسلامی است، افزود: جدای از پرداختن به مسائل عمرانی مسائل فرهنگی هم دیده شود.

در ادامه ارژنگ تندپور مسئول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی مناطق عشایری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در هفته دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز