تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای عفاف و حجاب/حمایت جدی از تولیدکنندگان البسه‌ اسلامی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۶۲۶۶۰
تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای عفاف و حجاب/حمایت جدی از تولیدکنندگان البسه‌ اسلامی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از تولیدکنندگان البسه اسلامی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده در نشست شورای عفاف و حجاب گفت: حجاب رکن اصلی حفظ خانواده است و اگر رعایت نشود سبب آسیب به کانون خانواده می‌شود که توصیه می‌شود در این زمینه کار شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان البسه اسلامی گفت: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و تولیدکنندگان در این زمینه جدی حمایت می‌‌شوند.

وی ادامه داد: در سطح استان کارهای خوبی در راستای فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفته اما رسانه‌ای نشده است که برای هماهنگی درون استانی همه دستگاه‌ها اقدامات صورت گرفته را جمع‌بندی تا به وزارت کشور ارسال شود.

وی با بیان اینکه مدیران متولی عفاف و حجاب در اداره خود هستند، افزود:  تذکر به کارکنان دستگاه‌ها با حفظ شأن و کرامت آنها باشد اما اگر غیر از این باشد آسیب‌ وارد می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخورد متعلق به هنجارشکنان است، گفت: مردم استان یک پوشش سنتی و قدیمی دارند البته تبلیغات غربی‌ها طی این چند سال بی‌تاثیر نبوده اما زنان استان شریف و نجیب هستند.

احمدزاده بر اجرایی شدن مصوبات شورای عفاف و حجاب و ارائه گزارش در این خصوص تاکید کرد و گفت: گاهی بدحجابی‌ها مربوط به مسافران و گردشگران است که با حفظ میهمان نوازی تذکرات داده شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه بانوان و خانواده استانداری تعامل بیشتری با بانوان فرهنگی داشته باشد، ضمن اینکه به بانوان محجبه دستگاه‌های دولتی چادر اهدا شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز